Corona update

Update 20 april 19:30 uur: vanaf 28 april 2021 kunnen in onze Aula Zuiderhof weer afscheidsbijeenkomsten met 80 aanwezigen gehouden kunnen worden. Daarbij blijft uiteraard wel de 1,5 meter regel van kracht, en we vragen onze gasten nog steeds een mondkapje te dragen tijdens verplaatsingen.

—-

Hier leest u alle Coronamaatregelen van de Uitvaartstichting Hilversum, en wat er in deze tijd mogelijk is op onze locaties.

In verband met de Corona kunnen de geplande evenementen helaas niet doorgaan.  Lees hier de toelichting van directeur Anita van Loon m.b.t. Lichtjesavond en Wereld Lichtjes Dag 2020. Voor vragen kunt u ons bellen via 035-6210960.

Drive-thru mogelijk

Vanaf heden is een drive-thru afscheid mogelijk. U kunt met de auto langs de overledene  rijden of te voet langs de overledene lopen die buiten bij onze aula is geplaatst. Het maximum van 50 aanwezigen bij een uitvaart moeten wij nog steeds hanteren, maar op deze manier kunnen meer mensen -al is het vanuit de auto- hun laatste eer brengen aan de overledene. Meer informatie vindt u hier: Drive-thru uitvaart

Interview met directeur Anita van Loon over de coronacrisis

Rosanne, student op de school voor Journalistiek 3e jaars heeft een telefonisch interview met onze directeur over de invloed en consequenties van het corona virus op de uitvaartbranche. Geluidsopname:

Montessori-scholieren zingen over deze nare periode in hun leven

De coronacrisis heeft natuurlijk impact op kinderen. De kinderen van de Montessorischool in Hilversum hebben hun gevoel, zorgen, de gevolgen voor hen wat betreft het coronavirus vertaald naar een prachtig lied. Onze locatie aan de Zuiderhof en de mooie Hoorneboegse heide waren onderdeel van hun decor. Dit willen we u graag laten zien: https://youtu.be/SqVMMJCNvxM