Vacature – Ervaren man/vrouw voor Groenonderhoud begraafplaatsen (fulltime)

Hovenier op een begraafplaats

Foto: Ton Keizer – Fotoclub de Beeldjagers

Heb jij een passie voor groen én wil jij werken op de meeste bijzondere groene plekken van Hilversum? Dan hebben wij een unieke kans voor je! Voor onze begraafplaatsen in Hilversum zijn wij op zoek naar een ervaren en vakbekwaam medewerker groenonderhoud. Je gaat onderdeel uitmaken van ons gezellige Team Groen (10 medewerkers). Samen dragen jullie zorg voor alle groenonderhoudstaken op de begraafplaatsen van de Uitvaartstichting Hilversum.

Onze monumentale begraafplaatsen zijn onder landschapsarchitectuur ontworpen, en hebben elk een eigen uitstraling. Je vindt hier unieke bomen en struiken, in een rustige omgeving met een bijzondere sfeer.

We zoeken iemand die samen met de andere medewerkers van Team Groen zorgdraagt voor het groenonderhoud van de begraafplaatsen van de Uitvaartstichting Hilversum: Zuiderhof, Noorderbegraafplaats en Bosdrift. Daarbij zoeken we specifiek iemand die het leuk vindt om de jongere medewerkers van Team Groen te begeleiden.

Wie ben jij?

• Minimaal 10 jaar ervaring in groenonderhoud
  • Diploma op MBO niveau
  • Rijbewijs B + E
  • Aantoonbare ervaring rondom kennisoverdracht en begeleiding

Wat bieden wij:

• Een full-time baan bij een kleinschalige organisatie
  • Salariëring conform de Uitvaart CAO
  • Opleiding & cursussen
  • Veel vrijheid om werkzaamheden zelf in te delen
  • Werk op de mooiste ‘groene’ plekken van Hilversum

Heb je interesse? Stuur dan uiterlijk 10 september je CV en een korte motivatie naar onze directeur Anita van Loon via avanloon@uitvaartstichtinghilversum.nl

Over Uitvaartstichting Hilversum

Uitvaartstichting Hilversum beheert de begraafplaatsen Bosdrift, Zuiderhof en de Noorderbegraafplaats, en het Crematorium Hilversum. De uitvaartstichting is onderverdeeld in drie teams: Team Uitvaarten, Team Groen en Administratie. Met in totaal 20 medewerkers is de Uitvaartstichting een kleine, platte en informele organisatie. Onze belangrijkste waarden zijn: kwaliteit, mooie natuur, rust en service. Juist omdat wij een stichting zijn, kunnen wij tijd en aandacht geven aan iedere familie en uitvaartondernemer. Servicegerichtheid en respect voor onze medemens staan zeer hoog bij ons in het vaandel!

De Uitvaartstichting Hilversum kenmerkt zich door een team hardwerkende enthousiaste mensen, divers qua leeftijd, ervaring en levensinstelling. We denken in mogelijkheden, gaan als team nieuwe uitdagingen aan en vinden een goede sfeer erg belangrijk. Als collega’s vinden we verantwoordelijkheid nemen, op elkaar kunnen rekenen en voor elkaar inspringen erg belangrijk.