Rouwen, troosten, luisteren in het inloop rouwcafé aan de Bosdrift 12 te Hilversum. Elke dag tussen 10 en 16:00 uur, ook in het weekend.

In wat voorheen de ‘wachtkamer tweede klas was, hebben wij het inloop rouwcafé gevestigd. Een plek waar u kunt mijmeren, praten, rouwen en lezen. Een plek waar ruimte is voor verbinding is voor iedereen die daaraan behoefte heeft.

Onze vrijwilligers schenken alle dagen tussen 10.00 en 16.00 uur een gratis kopje koffie of thee met een huisgebakken koekje.

We vinden het belangrijk dat er voor u een plek is voor een praatje, uw hart kunt luchten of juist even niks te zeggen. Een plek waar de kachel brandt en waar boeken over rouw liggen. Om rustig door te bladeren aan de leestafel. We hopen dat u in ons café troost kunt vinden en dat onze vrijwilligers uw verdriet met warmte en aandacht wat kunnen verzachten.
Met regelmaat organiseren wij op onze sfeervolle zolder activiteiten die te maken hebben met rouw. Denk aan lezingen, workshops of cursussen.
Nieuws daarover is te vinden op onze nieuws en evenementenpagina en op onze Facebookpagina.