Kom naar onze locaties op de Open Monumentendagen!

10 & 11 september 2022: Open Monumentendagen met rondleidingen op al onze locaties en muziek en zelfs theater!

Op zaterdag op de Noorderbegraafplaats zal Politiekorps Excelsior rond 10:30 beginnen met spelen. Om 11:00 en om 14:00 uur verzorgen Flos Wisse Smit en Anita van Loon rondleidingen over de begraafplaats. Hiermee zetten ze de begraafplaats in een heel mooi en ander licht, geniet van de diverse bomen en planten en de geweldige verhalen rondom deze Dudok begraafplaats!

Zondag is het de beurt aan Begraafplaats Zuiderhof. Om 11 uur verzorgt Flos Wisse Smit een rondleiding over de begraafplaats en om 14:00 uur en om 15:30 uur treden in de aula van Zuiderhof het cabaret gezelschap De Blauwe Vinkjes op. Ze profileren en persifleren, ze insinueren en imiteren. En dat allemaal in een hoog tempo, vol actualiteiten en absurditeiten. Afgelopen jaar wonnen ze het Amsterdams Studenten Cabaret Festival.
Op zondag is op de Bosdrift ook iets bijzonders, een mini pianoconcert van Jasmijn Elenbaas en Cécile Jonker. En ook laat Flos Wisse Smit alle bijzondere plekken zien van de (gerenoveerde) begraafplaats die we vol trots aan u willen laten zien.