Evenementen

Door Corona zijn in 2020 en de eerste helft van 2021 veel evenementen afgelast. Maar nu de pandemie langzaam onder controle komt, kunnen we ook weer gaan nadenken over nieuwe plannen. Zo is op 14 oktober a.s. Een avond vol licht gepland. Een avond om te herdenken en herinneren. Een avond om een lichtje te branden voor iemand die je mist, voor iemand die je dierbaar is. Een Avond Vol Licht en Liefde.

We nodigen iedereen uit Hilversum en omstreken graag uit om langs te komen op de Avond Vol Licht op Zuiderhof in Hilversum. Via een uitgezette route maakt u een korte wandeling naar ons herdenkingsveld. Daar kunt u een kaarsje plaatsen, en eventueel een persoonlijk berichtje of foto. Muzikant Marcel Luntungan speelt hier passende live-muziek. Bij terugkomst u napraten met een kopje koffie of thee.

Datum: donderdagavond 14 oktober
Tijd: open inloop tussen 19 uur tot 21 uur

En ons maandelijkse rouwcafé in ieder geval weer van start gegaan! De eerstvolgende vindt plaats op 17 oktober 2021 in De Einder op Begraafplaats Zuiderhof. En vanaf 21 november vindt het Rouwcafe plaats in ons nieuwe pand aan de Bosdrift. We hopen u daar te zien.

Wilt u op de hoogte blijven van onze andere evenementen, volg dan deze website of bekijk social media. Wij zijn actief op Facebook, Instagram en LinkedIn.

Uitvaartstichting Hilversum, meer dan afscheid alleen