Evenementen

Naast afscheidsplechtigheden, organiseren we ook graag andere evenementen op onze mooie locaties. Momenten waarbij mensen even stil kunnen staan bij iemand die ze hebben verloren. Of momenten om even te verdwijnen in de mooie omgeving of sfeervolle muziek.

Op deze pagina publiceren we alle evenementen die we organiseren, dus hou het in de gaten en zet het in de agenda! Als er meer informatie beschikbaar is of komt, zal dat ook gecommuniceerd worden!

zondagmiddag 2 oktober 2022: Inspiratiesessie rondom uitvaart & afscheid. Bevlogen ondernemers uit de regio delen hun verhaal. Om 13:15 uur inloop op de zolder van de Bosdrift. Met een drietal sprekers, zie hier meer informatie. Toegang is € 5,00 incl. koffie en thee.

zondagmiddag 30 oktober 2022: Lezing: wat wil jij achterlaten? Het is een vraag waar de meeste mensen liever niet over willen nadenken. De dood, ons levenseinde, komt op een dag voor iedereen. Dan is het voor je nabestaanden fijn om te weten dat jij alles goed hebt geregeld. Want als jij het goed regelt, komen je nabestaanden niet voor een enorme puzzel te staan. van 15:00 tot 17:00 uur op de zolder van de Bosdrift. Toegang is gratis. Aanmelden@uitvaartstichtinghilversum.nl verplicht

donderdag 1 februari 2023: Avond vol Licht. Vanaf 19 uur op de Zuiderhof. We zetten dierbaren die niet meer bij ons zijn in het licht. Met muziek, woorden en warmte zullen we samen herdenken. De invulling van deze avond volgt z.s.m.

Dagelijks kunt u ook tussen 10 en 16 uur binnenlopen in de Huiskamer van Springer aan de Bosdrift, voor een kopje koffie of thee, een luisterend oor, of juist wat stilte.

Wilt u op de hoogte blijven van onze andere evenementen, volg dan deze website of bekijk social media. Wij zijn actief op Facebook, Instagram en LinkedIn.

Uitvaartstichting Hilversum, meer dan afscheid alleen