Evenementen

Naast troost bij verlies en rouw biedt Uitvaartstichting Hilversum ook troost bij speciale gelegenheden. Ieder jaar organiseren we Lichtjesavond op de datum van Allerzielen. Onze locatie wordt speciaal verlicht, er zijn vuurkorven en we zorgen voor inspirerende sprekers en passende muziek. Gezamenlijk ontsteken we onze kaarsjes en houden een minuut stilte voor hen die we zo missen. Via deze link kunt u terugkijken naar de allereerste Lichtjesavond georganiseerd in Hilversum, door Uitvaartstichting Hilversum op de Noorderbegraafplaats in 2018. http://www.nhnieuws.nl/nieuws/234178/goede-opkomst-bij-eerste-lichtjesavond-op-begraafplaats-hilversum

Naast Lichtjesavond organiseren we ook Wereld Lichtjes Dag. Dit voor alle ouders, opa’s en oma’s, zusjes en broertjes van overleden kinderen.

Ook wordt de Nederland-Indië Herdenking jaarlijks op de Noorderbegraafplaats gehouden bij het monument ter ere van een ieder die tijdens de jappenkampen en de Bersiap periode zijn gestorven.

Uitvaartstichting Hilversum vindt het belangrijk dat onze klanten, de uitvaartondernemers op de hoogte worden gehouden van de ontwikkelingen binnen de stichting. Voor hen organiseren we ook ieder jaar een speciale ondernemersbijeenkomst.

Dit jaar stond ook NL Doet in de planning. Men kon zich opgeven om ons te helpen om die dag de Bosdrift lenteklaar te maken. Helaas moesten we dit in verband met de coronacrisis annuleren. Dit neemt niet weg dat we dit graag nogmaals willen organiseren als de crisis ten einde is.

Wilt u op de hoogte blijven van onze evenementen, volg dan deze website of bekijk social media. Wij zijn actief op Facebook, Twitter, Instagram en Linked-In.

Uitvaartstichting Hilversum, meer dan afscheid alleen