Evenementen

Naast afscheidsplechtigheden, organiseren we ook graag andere evenementen op onze mooie locaties. Momenten waarbij mensen even stil kunnen staan bij iemand die ze hebben verloren. Of momenten om even te verdwijnen in de mooie omgeving of sfeervolle muziek.

Op deze pagina publiceren we alle evenementen die we organiseren, dus hou het in de gaten en zet het in de agenda! Als er meer informatie beschikbaar is of komt, zal dat ook gecommuniceerd worden!

woensdag 1 februari 2023: Avond vol Licht. Vanaf 19 uur op de Zuiderhof. We zetten dierbaren die niet meer bij ons zijn in het licht. Met muziek, woorden en warmte zullen we samen herdenken.
Meer info klik hier.

Elke derde dinsdag van de maand zijn er lotgenoten van Stichting OOK (Ouders Overleden Kind) aanwezig in onze Huiskamer van Springer van 16:00 tot 18:00 uur voor een gesprek of een korte wandeling. Ook zonder lidmaatschap ben je van harte welkom. Zie ook https://www.oudersoverledenkind.nl/agenda/rouwcafe-hilversum-maandelijks-okt/

Dagelijks kunt u ook tussen 10 en 16 uur binnenlopen in de Huiskamer van Springer aan de Bosdrift, voor een kopje koffie of thee, een luisterend oor, of juist wat stilte.

Wilt u op de hoogte blijven van onze andere evenementen, volg dan deze website of bekijk social media. Wij zijn actief op Facebook, Instagram en LinkedIn.

Uitvaartstichting Hilversum, meer dan afscheid alleen