Vrienden van de Bosdrift

Uitvaartstichting Hilversum heeft “Vrienden van de Bosdrift” opgezet om iedereen die de Bosdrift een warm hart toedraagt te verenigen. Onder deze naam kan een donatie worden gedaan door particulieren of bedrijven, eenmalig of op jaarlijkse basis.

Van uw donatie worden grafmonumenten op Begraafplaats Bosdrift gerestaureerd die een cultuurhistorische waarde hebben. Ook wordt er een monument ontwikkeld voor het gezamenlijke graf op de Bosdrift. Verder is het door deze donaties mogelijk om nabestaanden die ons dagelijks rouwcafé bezoeken een drankje te kunnen aanbieden en om muzikale avonden op de zolder van de Bosdrift te organiseren.

Donateur worden kan al vanaf bijvoorbeeld €25 of €50 per jaar. U kunt ook als bedrijf voor een groter bedrag een geheel grafmonument ‘adopteren’. U weet dan exact welk graf u hebt helpen restaureren en ontvangt hiervan dan ook een voor- en na-foto.

Alle vrienden worden vereeuwigd in ons Vriendenboek. Hierin kunt u bijvoorbeeld ook aangeven aan wie u uw donatie opdraagt, of waarom de Bosdrift voor u een belangrijke plek is. De ‘grotere’ vrienden worden met een verguld plaatje vereeuwigd aan de muur van het pand aan de Bosdrift.

Als Vriend van de Bosdrift ontvangt u ook de een halfjaarlijkse nieuwsbrief, met foto’s, nieuws en ontwikkelingen en uitnodigingen voor bijvoorbeeld exposities of bijzondere samenkomsten op de zolder.

Wilt u meer informatie over de mogelijkheden om ‘Vriend van de Bosdrift’ te worden? Bel dan met Anita van Loon (035 621 09 60). Of meld u direct aan via aanmelden@uitvaartstichtinghilversum.nl.

Deelnemers tot nu toe:

Mw. E.A.M. Dijksman-Schaap
A.F. Röell
M.W. Veltman

Uitvaartstichting Hilversum, meer dan afscheid alleen