Begrafenis regelen

Een begrafenis regelen is heftig. Er komt veel op u af. Uw uitvaartleider staat u hierin bij en vertelt de mogelijkheden bij o.a. Uitvaartstichting Hilversum. Kiest u voor een begrafenis, dan heeft u keuze uit drie begraafplaatsen. Dit zijn de Zuiderhof, Noorderbegraafplaats en de Bosdrift.

Begrafenis Noorderbegraafplaats

Direct regelen na het overlijden

In de aula van Zuiderhof kunnen 100 personen plaatsnemen. U kunt tijdens het regelen na het overlijden vragen om een live stream verbinding met de aula. Zo kunnen er meer geïnteresseerden de uitvaart live volgen.

Typische Dudok cirkel

Wat komt er allemaal kijken bij het regelen van een uitvaart?

Bij het regelen van een begrafenis is het zaak om een mooie plek uit te zoeken waar u de overledene te ruste kunt leggen. U kunt hiervoor contact met ons opnemen via 035-6210960 en wij gaan samen met u een plek uitzoeken.

Uitzicht op de aula Zuiderhof

Waarbij kunnen wij u nog meer helpen?

We kunnen u doorverwijzen naar onze steenhouders i.v.m. het maken van een steen naar uw wens. Ook hebben wij een prachtige urnenwinkel als u besluit de overledene te laten cremeren.

Diverse urnen