Vacature Medewerker Groen (32-40 uur p.w.)

Ben jij graag fysiek en buiten aan het werk in de natuur? Dan is dit de perfecte combinatie voor jou!

Over het werk
Samen met jouw collega’s ga je aan de slag. Als je al ervaring hebt als hovenier of in het groen is dit mooi meegenomen, maar heb je dit niet dan kunnen jouw collega’s je alle kneepjes van dit vak leren! Je beheert en onderhoudt het groen en de paden op verschillende begraafplaatsen in Hilversum. Je zorgt ervoor dat alles er verzorgd en keurig uitziet. Bij deze werkzaamheden maak je gebruik van verschillende machines.

Wie zijn wij?
Uitvaartstichting Hilversum beheert de begraafplaatsen Bosdrift, Zuiderhof, de Noorderbegraafplaats en het Crematorium Hilversum en is onderverdeeld in drie teams: Team Uitvaarten, Team Groen en de Administratie. Met in totaal 21 medewerkers is de Uitvaartstichting een kleine, informele organisatie. Wij streven ernaar om elke familie en uitvaartondernemer met aandacht en tijd van dienst te zijn. Servicegerichtheid, flexibiliteit en respect voor onze medemens staan zeer hoog bij ons in het vaandel.

Wat wij vragen

• Je hebt het liefste al ervaring in de hoveniersbranche. Heb je dit niet? Geen probleem dan zijn inzet en enthousiasme zeer belangrijk
  • Je woont in de nabije omgeving en staat graag vroeg op
  • 32 tot 40 uur per week